søndag 5. juli 2009

Oppsummering 17.serierunde- Heia Aalesund!!!!

Da var den 17. serierunden overstått med unntak av RBK-Tromsø (utsatt pga cup)

Vi avsluttet runden med en frisk kamp mellom Brann og Fredrikstad som Brann vant 2-1 etter mye frem og tilbke. En spennende kamp som kunne gått begge veier, bla hadde Gashi flere gode sjanser og Huseklepp bomma på straffespark. En meget målrik og fin tippeligarunde!


MYE flotte mål denne runden, jeg teller 28 mål på de 6 kampene lørdag-søndag :) Slik fotball liker vi!

I toppen var dette en fin runde for Molde og Odd som begge tar 3 viktige bortepoeng mens konkurrentene sliter. Moldes Dioufèr scorer mål og spiller offensiv fotball, Odd mer sliter og jobber poengene inn- i toppen er de uansett!

I bunnen er ikke et poeng noe å juble over foran usle 3100 på Ullevål for Lyn, og BodøGlimt er for alvor i sumpen. Begge lag MÅ ha 3 poeng innbyrdes, særlig Lyn som jeg forøvrig dømte nord og ned for en tid tilbake. De spiller rettog slett dårlig fotball.

Viking derimot har begynt å plukke poeng, og denne gangen klarte de også gi Stavanger publikummet et de fortjener- en underholdende hjemmekamp med seier! Absolutt på tide for kravstore men flotte tilskuere på Stadion!

Start og Strømsgodset ble aldri helt enige om hvem som var best og endte med poengdeling, Bolanos er savnet i Start - men hvorfor i all verden spiller han ikke GOLD CUP for landet sitt egentlig? Jeg har full forståelse med hans Fotballforbund som ikke akspterer fraværet. (Se GOLD CUP gratis på web-tv hos UNIBET)

Og Aalesund som jeg har litt sansen for avsluttet en fin fotballkveld med en underholdende 3- 2 seier over VIF. Utolig morro hva de har fått til der oppe, fulle tribuner 10 000+ i hver eneste kamp. jeg har sagt det før og jeg sier det igjen- publikum i Aalesund fortjener Europaspill snart!

Gleder meg til kampen ikveld :)

Følg gjerne med på mitt TIPPEPROSJEKT jeg er pr.nuh i pluss :)


MEDIA
tv2 vg db tv2 vg db tv2 tv2 TV2 tv2 TV2 TV2 TV2 VG vg DB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar