torsdag 18. juni 2009

Beckham, Drogba, Valdes og mer morro :)

Dagens store- om enn noe useriøse? rykte er Beckham til Chelsea! Helt usannsynlig er det dog ikke, Beckis har vist i Milan at han enda holder et bra nivå og han har selv sagt at han vil til Europa i høst for å ha mulighet til å være med videre på landslaget mot VM. Chelse trenger en publikumsmagnet/draktselger også..... og det var Ancelotti som ville ha Beckham til Milan.

Drogba har nå visstnok fått tilbud om superkontrakt i Chelsea, jeg hadde slått til hadde jeg hatt ham, mtp alle rere utsagn han har hatt oppigjennom, UEFA straffen mm skal han være glad til- vi snakker 1.4 mill i uken visstnok....

Ferguson jakter på Ronaldo-ersttter(e) og Arsenals briljante ving Persie er het på ryktebørsen... men vil Arsenal virkelig selge en av sine ebste spillere til ManU???

Keeperplassen har kanskje vært Barcelonas største svakhet, og det innser visst katalanerne. Dessverre mister de da en av sine egne, men tabbekvoten er brukt opp.... jeg er dog LANGT fra sikker på at Reina er rette mannen, får man ikke Buffon altså? Barca ryktes også å være på jakt etter Liverpools MAscherano for å forsterke forsvaret sitt, ingen dum ide vil jeg mene :) Og siden Eto virker å være på vei til ManCity håper jeg på Villa som erstatning... til nøds Torres eller Zlatan...

EDIT: Men nå er visst Villa klar for Real Madrid.... da nærmer de seg 2 mrd gett...



TV2 SvS TV2 TV2 TV2 TV2 TV2 TV2 DB VG VG TV2 TV2 TV2 TV2 TV2 TV2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar