torsdag 11. juni 2009

Ronaldo til Real Madrid-jippi for svarte!

Da er tidenes overgangsføljetong over, MAnchester United har godtatt et bud på ca 825 millioner kroner for Cristiano Ronaldo.
En av verdens beste- og mest blærete?- fotballspillere tar da følge med en annen av verdens beste spillere (Kaka) til Perez sitt nye "Galactico".

Personlig synes jeg dette er knall- en spiller jeg ikke liker (men som er god selvsagt) til en klubb jeg ikke liker.... men jeg ser samtidig at dette vil heve interessen for La Liga enormt både i Norge og ellers og som Barcelona-fan liker jeg det :)
Nå håper jeg bare ikke det kommer en forsvarsspiller av samme kaliber, da skal Barcelonas seriegull bli tungt å forsvare neste år.... men Barca er ikke igang med sine overganger enda :)

Men hva med MAnU? Med både CR og Tevez visstnok på vei ut portene svekkes laget etter min mening betydelig, er gjelden viktigere enn trofeene for amerikanerne? Eller har de forsterkninger av ypperste kvalitet på vei inn?

Og er det egentlig mulig å si nei til over 800 millioner for en fotballspiller, som tross alt er et menneske og kan bli syk, skade seg, få mentale problemer (mer i dette tilfellet da) eller annet når som helst?



**************AKTUELL MEDIA******************

Og Kaka og Ronaldo skal visstnok etterfølges av David Villa nå.... herrejemini for et offensivt mannskap!

Ferguson får en milliard
Perez-klubbens penger
BArcelona fortsatt favoritter
Hvor kommer milliardene fra?
Vidic sørover?
Ronaldos erstatter
Becham til United?
Fergusons avgjøresle
Ferguson kvitt monsteret
Ronaldo på PAris Hilton besøk
PLatini mener budet er overdrevet
15 dyreste Real AMdrid overgangene
Ronaldo snakker
Deco ønsker seg til Inter
Calderon tar æren
Ikke fairplay-Platini
PAris og Ronaldo?
Fotballfaglig avgjørelse....
Zlatan verdt en kaka og en ronaldo?
2.5 mill i uka!
Fergusons valg
Må hente 3 nye spillere?
19 klubber jubler idag
Ronaldo-sagaen
Alt har sin pris
Bra han drar...
Fansen skuffet
Real fansen gleder seg
United fansen skuffet
TV2 DB DB VG SvS
SvD
De dyreste overgangene i bilder SvD
vg DB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar