lørdag 13. juni 2009

Tettey, Maldini, Villa og mere til- SillySeason fortsetter!

Dønningene etter de massive overgangene til Kaka og Ronaldo har ikke engang lagt seg før det fortsetter på ryktebørsen. Fra norsk side er vi opptatt av at Tettey visst kan havne i Spania og Almeria etter at de har høynet budet. MAldini på vei til Chelseas trenerteam- kan jeg ikke se for meg, Maldini ER Milan! Og Real Madrid da- som nå visstnok skal nærme seg David Villa i en 400 millioners overgang.... I BArcelona sier Pique det mange tenker- det er ikke bare å kjøpe spillere, BArca frykter ingen! Og Barca er visstnok også interessert i VIlla....

Og er Liverpool einteressert i et evt bytte- Alonso mot Robben? Nei hadde jeg sagt....



MEDIA
TV2
TV2
TV2 TV2 TV2 TV2
TV2
TV2 DB VG DB DB TV2

4 kommentarer:

  1. Kan du forklare meg hvordan jeg får sett det gratis? Jeg har registrert meg...Klarte ikke se Vm kampen til NOrge.

    SvarSlett
  2. For å se kampene TIL Norge I Norge må du trikse litt, det står litt om det i mitt første blogginnlegg om disse kampene her:
    http://fotballen.blogspot.com/2009/06/slik-ser-du-vm-kvalik-gratis-pa-web-tv.html

    Trikset er å fake en utenlandsk IP-adresse :)

    For de andre kampene bare går du på LIVE-betting (husk- du trenger ikke spille, det er gratis sålenge man er registrert.) På LIVE-betting oversikten vil du se at noen har "TV" bak seg- trykk der :)
    VAr akkurat inne og testet med FCMoskva - CSKA Moskva og det funket fint. Trykk på bildet for større versjon.

    Kvaliteten var bra, bedre enn de grsatis-streamene ellers- de er nesten alltid overloadet og hakker.

    BAre spør om det er mer du lurer på, når det gjelder proxy kan jeg ikke mer enn det står i linken min dessverre :)

    SvarSlett
  3. hmm men jeg gjorde som du sa sist. Tok USA ip adresse liksom, skjedde ingenting:S

    SvarSlett
  4. Ikke godt å si da, men fått tilbakemeldinger fra flere som så Norge kampen.

    SvarSlett